عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نیکوکار یک سفیر الهی است

فرماندار شهرستان ترکمن؛

نیکوکار یک سفیر الهی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نیکوکار یک سفیر الهی است

  فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد شهرستان ترکمن گفت: نیکوکار یک سفیر الهی است که از مسیر الهی هدایت شده و در راستای رفع مشکل نیازمندان کمک می کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این جلسه در حوزه دستگیری از نیازمندانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان ها نیازمند کمک هستند و این سنت زیبا و حسنه ای است که در ماه مبارک رمضان از طرف ستاد دیه کشور همه ساله برگزار می شود.
وی افزود: آن کسی که کلید شروع این مراسم را در کل کشور زد مقام معظم رهبری بودند و کمک شایانی به ستاد دیه نمودند و اکنون شاهد کمک بسیاری از هم استانی های خود هستیم.
فرماندار با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه نیکوکاری اظهار داشت: بایستی در جامعه در این حوزه فرهنگسازی شود مخصوصا ارگان های فرهنگ ساز که ماموریت سازمانی در حوزه فرهنگ دارند باید کمک کنند ذهنیت ها در جامعه به این سمت و سو برود تا فرزندان ما نیز در آینده دستگیر نیازمندان شوند.
هیوه چی با اشاره به فرهنگ دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: این فرهنگ هرچه در جامعه عمیق تر و گسترده تر شود جامعه سالمتری خواهیم داشت لذا باید این فرهنگ غنی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و این اندیشه و تفکر را عمیقا دنبال کنیم.
در ادامه حمید وسکوئی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار داشت: ستاد دیه کشور در سال 1369 به ابتکار شهید لاجوردی با هدف کمک به زندانیان نیازمند غیرعمد تشکیل شد که شامل زندانیان تصادف، محکومین مالی، مهریه، نفقه و حوادث کارگاهی هستند.
وی اظهار داشت: درسال گذشته در استان گلستان مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب وام و 1 میلیارد و 663 میلیون تومان کمک بلاعوض در راستای آزادی 305 زندانی غیرعمد صورت گرفت و در حال حاضر بیش از 400 نفر سرپرست و نان آور خانواده در زندان های استان بسر می برند.
وسکوئی گفت: 21 نفر به دلیل جرائم غیرعمد در زندان شهرستان ترکمن بسر می برند که نیاز به حدود 2 میلیارد تومان کمک برای آزادی دارند.
گفتنی است جشن گلریزان زندانیان جرائم مالی غیرعمد شهرستان ترکمن صبح امروز با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، حمید وسکوئی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، معاون اداره کل زندان های استان، ائمه جمعه شهرستان، بخشداران تابعه، خیرین، جمعی از مسئولین شهرستان و اعضای شورای شهر و شهردار بندرترکمن در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 

نیکوکار یک سفیر الهی است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 593
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2835

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1362
بازدید سال:14407
بازدید کل:2174918