عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

سرپرست فرمانداری ترکمن در نشست هم اندیشی انتخاباتی بانوان شهرستان:

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

 سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن در نشست هم اندیشی انتخاباتی بانوان شهرستان گفت: ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و امروز مردم ما از نظر رشد و شعور سیاسی نسبت به سایر ملت های دنیا جلوتر هستند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری پیش از ظهر امروز دوشنبه 17 شهریور در نشست هم اندیشی انتخاباتی بانوان شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش، گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و 17 شهریور، اظهار کرد: دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا، پس از وقفه 7 ماهه، در روز جمعه 21 شهریور برگزار خواهد شد و در این راستا اقدامات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: اگر ایرانی آباد، استانی آباد و شهرستانی آباد و توسعه یافته می خواهیم چاره ای جز این نیست که در پای صندوق های رای حاضر شویم و فرد واجد شرایط و اصلح را انتخاب کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: رسانه های بیگانه از ابتدا تا انتهای انتخابات را دنبال و پیگیری می کنند نه از جهت مثبت، بلکه با بدبین کردن مردم نسبت به عملکرد مسئولین، در صدد کاهش مشارکت و در نتیجه زیرسوال بردن انتخابات ما هستند.
وی افزود: چهل سال تجربه کارهای سیاسی و انتخابات را داریم ولی مردم ما هرسال پرشورتر از سال گذشته، در پای صندوق های رای حاضر و با رای خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.
وی با اشاره به شرایط شیوه ویروس کرونا انتخابات جاری را آزمونی برای انتخابات سال 1400 دانست و گفت: 59 شعبه اخذ رای و به دلیل وجود شعب سیار، 69 نقطه مکانی برای اخذ رای در نظر گرفته شده است و همچنین سه شعبه جابجا شده است و انتخابات با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل بهداشتی ابلاغی با اولویت حفظ سلامت شهروندان برگزار خواهد شد.
شیرنگی با اشاره به این که بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، تصریح کرد: بانوان نقش مهمی در برگزاری انتخابات پرشور ایفا می کنند در واقع این بانوان هستند که خانواده را به حضور و مشارکت تشویق می‌کنند.
 وی در پایان ابراز امیدواری کرد ان شاا.. در روز جمعه 21 شهریور نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم فهیم و انقلابی شهرستان در پای صندوق های رای برگزار و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان ثبت خواهیم کرد.

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

 

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

 

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

 

ارتقاء آگاهی سیاسی مردم یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 264
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4348

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1367
بازدید سال:14412
بازدید کل:2174923