عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز ۲۲ بهمن در شهرستان ترکمن


برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز ۲۲ بهمن در شهرستان ترکمن

 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان ترکمن  صبح امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن به ریاست سرپرست فرمانداری و حضور اعضاء شورای تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری ضمن تبریک فرار رسیدن روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور حماسه بسیار بزرگی است که با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم اتفاق افتاد و بار دیگر اسلام را زنده کرد و باعث شد ارزش های معنوی و الهی بر جامعه ما حکمفرما شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب های بزرگ مادی دنیا نیست بلکه به معنای واقعی کلمه انقلاب ما انفجار نور بود، نوری که باعث بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و در راس آن بیداری امت اسلامی شد.
  نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درجریان انقلاب و بعد از آن در طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز در دفاع از حریم ولایت دیدیم که جوانان و مردم ما چگونه ایثارگری کردند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
رئیس ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان در پایان با اشاره به شرایط و محدودیت های ناشی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: امسال با توجه به این محدویتها مراسم راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن در سطح شهرستان برگزار نمی شود و فقط مراسم رژه خودرویی در سطح شهر بندرترکمن برگزار می شود، لذا در راستای برگزاری مطلوب این مراسم کلیه ادارات و نهادهای شهرستان همکاری و هماهنگی لازم را بعمل آورند.

گفتنی است مقرر شد مراسم رژه خودرویی راس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۲۲ بهمن از محل میدان سوارکاری بندرترکمن آغاز و انتهای مراسم جلوی فرمانداری تعیین شد.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 169
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5663

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:8477
بازدید سال:21522
بازدید کل:2182033