عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

 فرماندار شهرستان ترکمن در نشست با اصناف شهرستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: بازاریان و اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بعد از انقلاب در در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری داشتند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار امروز سه شنبه 21 بهمن در این نشست ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب های بزرگ مادی دنیا نیست بلکه انقلابی مردمی بود و به معنای واقعی کلمه انقلاب ما انفجار نور بود، نوری که باعث بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و در راس آن بیداری امت اسلامی شد .
وی افزود: ایام الله دهه فجر دهه ای که باعث آزادی ملت ایران از ظلم و ستم و استبداد شد و آزادی و استقلال را برای همه ما و ملت‌های مسلمان منطقه به ارمغان آورد.
شیرنگی با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش آفرینی اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بعد از انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم و موثر بود و همراهی مردم انقلابی در سال ۵۷ امری ماندگار و فراموش نشدنی است.
وی افزود: اصناف  نقش مهم و بالنده ای در تولید امنیت پایدار و ایجاد رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال متوازن و پایدار در کشور ایفا می کنند.
فرماندار در ادامه گزارشی از پرورژه های شهرستان در دهه فجر ارائه کرد و گفت: امسال 118 پروژه با اعتبار 57 میلیارد تومان و اشتغال 88 نفر در دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد 96 پروژه عمرانی با اعتبار 46/5 میلیارد تومان و 22 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 10میلیارد و 600 میلیون تومان بودند که می بینیم پروژه های افتتاح شده امسال از نظر تعداد 102 درصد رشد، از نظر اعتبار 400 درصد و از نظر اشتغال  ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.
وی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان تصریح کرد: در ۷ سال گذشته  ۷۱۲ پروژه  عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 554 میلیارد تومان در شهرستان ترکمن افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
نماینده عالی دولت همچنین در اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونایی و تعطیلی اصناف در ماههای اخیر در راستای انقطاع زنجیره ویروس کرونا و کاهش ترددها از این قشر تاثیرگذار تشکر کرد و افزود: ان شاا.. با واکسن تولید داخل بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.
 

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

 

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

 

اصناف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 214
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4834

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 313
بازدید دیروز: 366
بازدید ماه:2066
بازدید سال:15111
بازدید کل:2175622