عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

فرماندار شهرستان ترکمن در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان؛

برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

 فرماندار شهرستان ترکمن امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: همه بایستی تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود و آن را به عنوان بخشی از سبد زندگی بپذیرند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار  امروز پنجشنبه 8 آبان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) با اشاره به این که علیرغم پیشرفت های علمی و تکنولوژی تاکنون ساخت واکسن و داروی قطعی برای ویروس کرونا حاصل نشده است؛ اظهار کرد: اگر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه صورت گیرد قطعا با رعایت حداقل ها و پرهیز از تجمعات و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی از شیوع این بیماری کاسته خواهد شد.
وی افزود: ما مخالف برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی نیستیم بلکه خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت شهروندان هستیم.
شیرنگی در خصوص بازارچه ها نیز گفت: بایستی نظارت و کنترل بیشتری بر رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی در بازارچه ها صورت گیرد چرا که مسافران و گردشگران از خارج از استان به این مکان ها رفت و آمد می کنند.
نماینده عالی دولت در خصوص بانک ها نیز تاکید کرد: چون بانک محلی پرتردد و محل مراجعه تعداد زیادی از اقشار مردم است رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک هم برای کارکنان و هم ارباب رجوع از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: دستگاه هایی که امکان خدمات دهی الکترونیک را دارند از پذیرفتن ارباب رجوع خودداری کنند تا تردد و تجمع به حداقل برسد.
نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: هیات امنای مساجد نیز فقط در وقت نماز های پنجگانه مسجد را باز کنند و نمازگزاران حتما با ماسک وارد شوند.
فرماندار در ادامه با اشاره به شرایط دولت اظهار کرد: علیرغم تحریم های شدید و مشکلات اقتصادی و حذف نفت از بودجه، دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات و خدمات زیادی ارائه کرده است از جمله تامین آب شرب 1650 روستا، بهره مندی یک میلیون مشترک از نعمت گاز، تحویل 100 هزار واحد مسکونی به نیازمندان، احداث و اصلاح گلخانه های جدید، تولید 14 میلیون تن گندم و خرید تضمینی آن و خدمات زیادی در بخش زیرساخت ها و ..
وی افزود: این خدمات در حالی اتفاق افتاد که دولت در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه اقتصادی بود چرا که در گذشته اقتصاد بر مبنای نفت بود ولی در حال حاضر حتی یک بشکه نفت هم فروش نمی رود بنابراین دولت راه جایگزین در پیش گرفت یعنی مالیات و عوارض که خود این امر یک نوع پدافند غیرعامل محسوب می شود.
شیرنگی تصریح کرد: در خصوص هزینه های مقابله با کرونا قوی ترین کشورها که غول اقتصادی جهان هستند نیز با مشکل مواجه شدند ولی کشور ما  تنها از طریق مالیات و عوارض این هزینه ها را به دوش می کشد و کارنامه موفقی دارد.
 

برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

 

برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

 

برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه باید تلاش کنیم

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 242
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4513

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1414
بازدید سال:14459
بازدید کل:2174970