عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن روز شنبه ۸ خرداد با حضور فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرینگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات آغاز شده و روز به روز به این رویداد سیاسی مهم نزدیک می‌شویم.
وی انتخابات را یکی از بزرگترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: از ۳۰ فرایند انتخابات طبق زمانبندی اعلامی از سوی وزارت کشور،  ۲۰ فرایند  با موفقیت انجام شده است بعد از تشکیل هیئت اجرایی و رسیدگی به صلاحیت ها، عوامل صندوق انتخابات شناسایی شده و آموزش ها از هفته جاری آغاز می شود.
 وی افزود: در این دوره از انتخابات حدود  ۱۴۰۰ نفر در امر برگزاری کمک می کنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق قانون برای حضور ایمن مردم در پای صندوق های رای، تعداد ۵ صندوق در جاهای شلوغ اضافه شده است لذا در این دوره از انتخابات ۶۴ صندوق برای اخذ رای شهروندان در شهرستان آماده سازی شده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گفت: مشارکت حداکثری ضریب خطا را پایین می‌آورد و باعث یک انتخاب درست می شود و تاکید کرد اگر سه اصل انتخابات یعنی سلامت، امنیت و قانون مداری رعایت شود مشارکت حداکثری اتفاق خواهد افتاد.
 فرماندار انتخاب اصلح را اولویت دوم در انتخابات دانست و گفت: انتخابات در طی یک روز برگزار و تمام می‌شود ولی اثر آن طی چهار سال در جامعه مشاهده می‌شود و برخی مواقع اثر انتخاب تا سالها بعد ادامه خواهد داشت بنابراین لازم است است دقت کنیم به چه کسی رای می دهیم و تلاش کنیم به افراد متخصص با ایمان متعهد و دلسوز و کاردان رای دهیم.

وی در پایان از همه مسئولین کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان خواست با تلاش و جدیت و با تعامل در برگزاری انتخاباتی سالم انجام وظیفه کنند.

 جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 جلسه هماهنگی کمیته های دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 244
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5127

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:3520
بازدید سال:16565
بازدید کل:2177076