عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

فرماندار ترکمن در نشست با بانوان فعال سیاسی اجتماعی فرهنگی و سمن های شهرستان ترکمن؛

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه استراتژی دشمن در گام دوم انقلاب ایجاد غفلت در اقشار مختلف مردم است، رمز پیروزی و خنثی کردن توطئه های دشمنان را حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات دانست.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛سید صادق شیرنگی فرماندار امروز یکشنبه ۲۳ خرداد در نشست صمیمی با بانوان فعال سیاسی اجتماعی فرهنگی و سمن های شهرستان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(ع) روز ملی دختران و دهه کرامت؛ با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: در آستانه‌ی یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای سال ۱۴۰۰ یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که کانون توجه تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی است.
 وی افزود: انتخابات برای ما بسیار مهم است چرا که ما خواهان امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت کشور و آینده جوانان هستیم و مقام معظم رهبری نیز بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تاکید می‌کنند.
 نماینده عالی دولت در شهرستان مشارکت حداکثری  را نماد وحدت و انسجام و همگرایی اقشار مختلف مردم و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی دانست.
 وی افزود: امروز بسیاری از کشورهای منطقه رقابت هایی را در پیش گرفتند و متاسفانه علی رغم کشور اسلامی بودن با دشمنان ما هم پیمان شدند و حضور مردم باعث می‌شود توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خنثی شود.
وی همچنین با اشاره به اصول قانون اساسی مبنی بر اداره امور کشور با مراجعه به آرای عمومی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حقی است که قانون به برکت نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که در اختیار تک‌تک واجدین شرایط گذاشته است. نظام ما یک نظام مردم‌سالار و انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف است.
 وی افزود: اگر خواهان تغییر و پیشرفت هستیم از این حقی که قانون در اختیار تک‌تک شما قرار داده بایستی استفاده کنید.


شیرنگی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری باعث کاهش ضریب خطا می شود افزود: اگر امروز دشمن تبلیغ می کند که رای ندهید اهداف خود را دنبال می کند دلش به حال مردم و نظام نسوخته است است بلکه به دنبال این است است که به دنیا مخابره کند که نظام جمهوری اسلامی مقبولیت مردمی ندارد غافل از آنکه رمز اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی و رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است، بنابر این قدر رای خود، ظرفیت و امتیاز خود را بدانید و با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین کنید.


 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گفت: الزامات مشارکت حداکثری برای عوامل برگزاری انتخابات، تامین امنیت و سلامت آن است و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات وظیفه دارند اعتمادسازی کنند تا مردم با خیال راحت در پای صندوق های رای حاضر شوند و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با قانون مداری و رعایت مر قانون.
وی افزود: هر قشری بایستی در جای خود نقش خود را ایفا کند و زنان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند  بخشی از این پازل هستند و و برای این که در جامعه به جایگاه واقعی خود برسید بایستی در صحنه‌های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی حضور پیدا کرده و به اندازه ظرفیتی که دارید نقش آفرینی کنید چرا که بی توجهی به نقش خود شما را از اهداف تان باز می دارد.
وی تاکید کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما صیانت از حق و عدالت و امانت داری از آرای تک تک مردم است و این اطمینان را می‌دهم به همه کسانی که انتخاب می‌کنند و انتخاب می‌شوند که کوچکترین تخلفی علیه کسی رخ نخواهد داد.

شیرنگی همچنین در این نشست ضمن اشاره به فلسفه نامگذاری مناسبت ها گفت: در تاریخ همه کشورها برخی مناسبتها خاص و مهم هستند و در واقع فلسفه این نامگذاری ها به جهت تقدیر و تشکر از قشر خاصی است. 
وی در ادامه با اشاره نقش اسلام در جایگاه رفیع زنان و دختران گفت: اعراب جاهلیت دختر را مایه ننگ و بی آبرویی دانسته و سنت زشت زنده بگور کردن دختران داشتند اما با ظهور اسلام و پیامبر اکرم زن از جایگاه بسیار بلند و حرفه ای برخوردار شد و در واقع می‌توان گفت دین اسلام پرچمدار و بنیانگذار تکریم زنان و دختران در جامعه است بنابراین بایستی  قدر خود را بدانید.

 وی در ادامه افزود: فلسفه نامگذاری ولادت حضرت معصومه (ع)به نام روز دختر یکی موضوع الگوگیری و الگوسازی است دختران جامعه ما شایستگی بسیار بالایی دارند و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که سالروز ولادت بانویی از اهل عصمت و طهارت به نام روز دختران نامگذاری شود، موضوع دوم جلب توجه جامعه به این قشر است که آینده جامعه را می‌سازد و نسل آینده را تربیت می‌کند اگر دختران پاک در جامعه داشته باشیم جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد شدو سومین موضوع تبیین نقش زن در جامعه اسلامی است در جامعه ای جایگاه والایی برای دختران و زنان قائل است بایستی دختران ما هویت خود را بشناسند و خودشان را باور کنند.

در ادامه حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ضمن تبریک روز دختر و ولادت حضرت معصومه و دهه کرامت اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (ع) به عنوان نوه پیامبر که مورد احترام همه مذاهب است از شاخصه های زیادی برخوردار است از جمله داشتن زیارتنامه و شفاعت و تاکید و زیارت ایشان از طرف امام معصوم چنانکه امام رضا  (ع) میفرمایند: هرکس که معصومه را در قم زیارت کند همانند این است که مرا در مشهد زیارت کرده است.
 وی در ادامه با اشاره به تفاوت خسران و ضرر در تفسیر سوره عصر اظهار کرد: در کنار ایمان و عمل صالح یک مسئولیت اجتماعی و دینی داریم و روز قیامت باید پاسخگو باشیم و آن تواصی به حق است.
وی یکی از مصادیق بارز و قطعی تواصی به حق را انتخابات دانست و افزود: خداوند سنت های زیادی دارد یکی از آنها سنت تعیین سرنوشت است بنابراین باید با انتخاب درست و دینی آینده خود را بسازیم.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در کنار حضور حداکثری به اهمیت انتخاب حاکم سال اشاره و افزود: اگر انتخاب نادرست کنیم جامعه به بیراهه می رود ولی اگر حاکمان جامعه اسلامی در مسیر قرآن و حقانیت قرار بگیرند مردم هم درست می شوند.
 وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب در خصوص ایجاد تمدن نوین اسلامی گفت: انتخاب دولت تحول‌آفرین، ولایتمدار مومن و انقلابی باید مد نظر ما باشد.
 حجت الاسلام دیلم در پایان افزود:امروز دعوت به انتخابات تواصی به حق است و در این ایام بخواهید از سایر اقشار مخالف مردم که برای حفظ عزت و اقتدار ملی برای انتخاب فرد اصلح به پای صندوق های رای بیایند.

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

رمز پیروزی و غلبه بر دشمن حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 217
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5167

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 328
بازدید ماه:4082
بازدید سال:17127
بازدید کل:2177638