عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

با حضور فرماندار انجام شد،

نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

با توجه به نزدیک شدن به روز انتخابات به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص، نشستی با حضور فرماندار و سایر اعضای هیات اجرای انتخابات شهرستان ترکمن بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۳ خرداد در محل این هیات برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت معصومه روز دختر و دهه کرامت اظهار کرد: انتخابات از جهاد گوناگونی برای ما مهم است از جمله حفظ عزت و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و توسعه و آبادانی کشور بنابراین با فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد بایستی زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشورمان خواهد داشت.

وی افزود: رسانه‌های داخلی و بیش از ۲۴۰ رسانه خارجی در طی یک سال گذشته در حال بررسی و تجزیه و تحلیل انتخابات ما هستند دشمن به دنبال ضعیف وناکارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است بنابراین بایستی تلاش کنیم تا با قانون مداری و حرکت در مسیر قانون و تامین امنیت و سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ۵ شعبه به تعداد شعب نسبت به ادوار گذشته اضافه شده است تاکید کرد: تمامی شعب بایستی به درستی و به طور کامل تجهیز شود و اعضای شعب نیز با رعایت دستوراعمل بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور و با آمادگی کامل در روز ۲۸ خرداد در محل شعبه اخذ رای حاضر شوند تا شهروندان در سلامت کامل و با آرامش و امنیت فرد اصلح مورد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

 

نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

 

نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 235
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5168

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 283
بازدید دیروز: 328
بازدید ماه:4334
بازدید سال:17379
بازدید کل:2177890