عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندار شهرستان ترکمن از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات


دعوت فرماندار شهرستان ترکمن از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 سیدصادق شیرنگی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی از مردم شریف و فهیم شهرستان جهت شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.      مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
28 خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.
 
انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری دینی یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.
مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.
اینجانب از آحاد افراد جامعه، شخصیت های علمی، نخبگان اجتماعی، دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران، هنرمندان، جوانان، بانوان، اصناف، اصحاب رسانه، رأی اولی ها و ... دعوت می کنم تا وعده روز جمعه 28 خردادماه را با حضور حداکثری در صندوق های اخذ رأی محقق سازند و بار دیگر با حضور یکپارچه و مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی و با آرمان های شهدای عزیز به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق کنند.
 
سیدصادق شیرنگی
فرماندار شهرستان ترکمن
 
 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 191
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5180

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 958
بازدید دیروز: 328
بازدید ماه:5009
بازدید سال:18054
بازدید کل:2178565