عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های شیرین‌سازی آب در کشور اختصاص یافت

وزیر نیرو در مراسم افتتاح پروژه آب شیرین کن بندر ترکمن؛

۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های شیرین‌سازی آب در کشور اختصاص یافت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 وزیر نیرو با بیان اینکه ۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های شیرین‌سازی آب در کشور اختصاص یافت، اظهار کرد: پروژه آب شیرین‌ کن گلستان با اعتبار 32 میلیارد تومان توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد که نشان دهنده حضور جدی بخش خصوصی در پروژه های زیر ساختی کشور دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ دکتر رضا اردکانیان ظهر امروز 11 مرداد در مراسم افتتاح پروژه آب شیرین کن بندر ترکمن که با حضور استاندار گلستان و نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از پروژه های عمرانی در حوزه آب و برق در استان گلستان در دست اجرا قرار دارد که تعداد آنها بالغ بر 110 پروژه است.
وی افزود: توسعه سرمایه گذاری در نوارهای مرزی از سیاست های دولت است و طرح های این چنینی به ویژه تاسیسات آب شیرین کن را مورد حمایت قرار می دهد.
وزیر نیرو با اشاره به این که اهداف بیشتری را در برنامه برای تامین آب شرب داریم، خاطر نشان کرد: پروژه آب شیرین کن بندرترکمن و گمیشان پنجاه و هشتمین سامانه نمک زدایی کشور است که به شکل Boo اجرا شده است.
دکتر اردکانیان با تاکید بر اینکه توسعه این طرح ها در اولویت برنامه های وزارت نیرو قرار دارد، گفت: در حال حاضر می توانیم برای احداث آب شیرین کن در سیمین شهر و 53 روستای دیگر با ظرفیت 7 هزارمترمکعب و همچنین پوشش 17 هزار نفر اقدام کنیم که این طرح در مرحله جانمایی برای حفر چاه‌ها قرار دارد.
وی با بیان اینکه دولت قصد دارد تسهیلات بیشتری برای استان‌های مرزی فراهم کند، افزود: ظرفیت های انسانی و آشکار و پنهان این کشور بیش از آن است که بخواهد با تحریم‌ها دچار عقب رفت و پسرفت نخواهد شد.
وزیر نیرو با اشاره به این که توسعه طرح های آب شیرین کن و نمک زدایی از برنامه های وزارت نیرو است ، یادآور شد: مردم اطمینان داشته باشند که همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط موجود که آثارش در روزها و هفته‌های آتی بیشتر می‌شود، هیچ بنایی برای پا پس کشیدن از روند توسعه کشور نخواهند داشت.
وی در پایان تصریح کرد: برای پروژه‌های حوزه آب و برق گلستان  8 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تاکنون یک‌هزار و 500 میلیارد تومان آن هزینه شده و با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد باقیمانده این اعتبارات به این استان تخصیص خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 472
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2947

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 342
بازدید ماه:1355
بازدید سال:14400
بازدید کل:2174911