عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن بعثت حضرت رسوال اكرم (ص) در بندرتركمن برگزار شد


جشن بعثت حضرت رسوال اكرم (ص) در بندرتركمن برگزار شد

جشن بعثت حضرت رسوال اكرم (ص) در بندرتركمن برگزار شد

جشن بعثت حضرت رسول اكرم (ص)، با حضور اقشار مردم و علماي شيعه و سني، مسئولان، فرماندار، استاندار و نماينده ولي فقيه در استان گلستان، در مسجد قبا بندرتركمن برگزار شد.

در اين مراسم حاج ابوبكر آخوند خوجم لي امام جمعه اهل سنت نگين شهر با اشاره به معجزات پيامبر ( ص ) گفت: اثر سيره و روش حضرت رسول اكرم ( ص ) بالاتر از معجزات آن حضرت بود كه موجب گسترش اسلام شد، چرا كه نوع نگرش و جهان بيني پيامبر(ص ) نگرش معرفتي به انسان بود و آن حضرت،انسان را نماينده جمال خداوندي مي دانست و خود نيز با رسيدن به مقام عبوديت، به رسالت برانگيخته شد.

آيت الله سيد كاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در استان گلستان نيز با اشاره به آيات قرآن كريم، انديشه و تفكر پيامبر (ص) را موجب رسيدن به مقام عبوديت و رسالت الهي دانست و افزود: تفكر انسان را به خداوند نزديك مي‌كند و رسول اكرم (ص) نيز با تفكر در احوال جامعه و رفتار مردم و خلقت آنان و آسمان و زمين، به مقام قرب الهي دست يافت و به پيامبري مبعوث شد.

حسن صادقلو استاندار گلستان نيز با حضور در اين مراسم، در خصوص جايگاه مبعث در اسلام و نقش بعثت پيامبر(ص) در هدايت نوع بشر، به ايراد سخنراني پرداخت و گفت: بعثت پيامبر (ص) بزرگترين واقعه و بزرگترين عيد عالم هستي است.مبعوث شدن پيامبر يك موضوع بسيار بزرگ است و براي ما انسانها بعيد است كه واقعا درك بشود. انبعاث يك ظرفيتي است كه انسانهاي ويژه اي در عالم هستي قدرت عروج پيدا كردند.

وي اذعان داشت: در بعثت پيامبر يك سري شگفتي نمايان شده است. درك همه پيامبران براي انسانها بعيد است.

ايشان افزود: آنچه اتفاق افتاده براي انسان است و بزرگترين رحمت خدا براي انسان هدايت است. و قرآن كريم بزرگترين رحمت خداوند است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : adib
  • بازدید : 1129
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 42

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3853
بازدید سال:16898
بازدید کل:2177409