عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با مديريت دكتر صادقلو گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد


با مديريت دكتر صادقلو گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد

با مديريت دكتر صادقلو گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد

معاون پارلماني رياست جمهوري گفت: من مطمئن هستم با مديريت دكتر صادقلو به عنوان استاندار، گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد.

حجت‌الاسلام مجيد انصاري شامگاه سه‌شنبه در بيست و پنجمين سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد گلشن شهر گرگان افزود: در مدت كوتاهي كه با استاندار فكور ، فرهيخته و انديشمند گلستان ديدار داشتم ، كه البته از ساليان دور ايشان را مي شناسم ، يخواستم بر حسب تجربه به منظور توسعه استان نكاتي را خدمت ايشان عرض كنم .

وي ادامه داد: ولي وقتي برنامه هاي جامع و كامل ايشان را شنيدم ، ديدم همه آنچه در ذهن من هست را برايش برنامه دارد و اميدوارم بتواند به خواسته ها و برنامه هاي توسعه اي استان دست يابد .

حكومت علوي بايد در سيماي مسئولان و مردم ديده شود

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ابراز داشت: رئيس جمهور كشور براي اينكه بتواند فرهنگ ايثار و شهادت را در كشور پايدار نگه دارد يكي از راه‌هاي ثابت خود را ديدار با خانواده‌هاي شهداء، جانبازان و تجديد ميثاق با شهيدان قرار داده و توانسته قانون جامع خدمات ايثارگران و خانواده‌هاي شهيدان را اجرا و در اين زمينه بودجه‌هايي را به آن اختصاص دهد.

وي با بيان اينكه زحمات تمامي انبياء و شهداء در طول تاريخ در غالب نظام الهي در دستان ما است، بيان داشت: امروز وظيفه تك‌تك ما بسيار سنگين است و همه ما از جمله مسئولان و مردم در قبال جمهوري اسلامي ايران وظيفه‌اي را بر عهده داريم.

حجت‌الاسلام انصاري با تاكيد بر اينكه مسئولان بايد علوي‌وار حكومت را اداره كنند، يادآور شد: دستگاه‌هاي، نهادها، ارگان‌ها و مسئولان از اجراي حكومتي هستند كه بايد برون داد حكومت علوي را نشان دهند و بايد در سيماي مسئولان سيماي حكومت حضرت علي(ع) ديده شود.

فساد و رشوه نبايد درون دستگاه‌ها راه يابد

وي افزود: اين حكومت علوي بايد در ساختارهاي مختلف كشور از جمله ساختار اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي مشهود باشد و بايد كشور را به سمت قله‌هاي پيشرفت هدايت كنند و البته در اين حكومت نبايد فساد و رشوه درون دستگاه‌ها نفوذ پيدا كند چرا از نظر دين اين امر قبول نيست و اگر احيانا حتي يك مورد هم باشد نوعي ضعف محسوب مي‌شود.

اين مسئول ادامه داد: كساني كه كارهايي همچون پارتي بازي، تبعيض و رشوه انجام مي‌دهند باعث مي‌شوند علاوه بر ايجاد عذاب نفس به چهره اسلام نيز لطمه بزنند و نبايد براي اين كار به بخش نامه ها و فرمان‌ها بالا چشم بدوزند بلكه بر اساس تعاليم علوي خود بايد رعايت كنند.

وي با بيان اينكه در نگاه مسئولان نبايد بندگان خداوند طبقه‌بندي شوند، اذعان داشت: اگر اينگونه عمل شود نمي‌توان با شاخص‌هاي حكومت حضرت علي(ع) خود را مقايسه كنيم و البته در بين شهروندان هم مانند حضرت علي(ع) و رسول اكرم(ص) پاي رايي و بيعتي كه دادند بايستند و مسئوليت نقد، ارشاد و حمايت را به عنوان حقوق متقابل بين دولت و مردم بر دوش دارند.

معاون پارلماني رياست جمهوري روند پيشرفت كشور را در اين ۲۵ سال روند خوبي توصيف كرد و گفت: توانسته‌ايم در اين چند ساله روند صعودي را داشته باشيم و البته ناهنجاري‌هايي وجود داشته و ناهنجاري‌هايي وجود دارد اما با حضور و آگاهي مردم و همچنين حمايت آنان از نظام و رهبري در طول اين ۲۵ سال توانسته ايم در برابر توطئه ها ايستادگي كنيم.

حكومت ايران به حكومتي منطقه‌اي تبديل شده است

وي اضافه كرد: اگر اين روند صعودي و حمايت وجود نداشت در جنگ‌هاي كشورهاي همسايه همچون عراق و افغانستان شعله هايش به ما نيز اصابت مي‌كرد اما با حمايت هاي مردم از رهبري امروز حكومت جمهوري اسلامي ايران به حكومتي منطقه اي تبديل شده است و اين حكومت بر اساس انقلابي عقلاني و فرهنگي در جهان اسلام شكل گرفت.

حجت الاسلام مجيد انصاري با بيان اينكه حكومت جمهوري اسلامي عاري از خشونت و ترور است، بيان داشت: امروز در جهان اسلام با تكفيري با تكبر خود را منفجر مي‌كنند تا تعدادي از برادران مسلمان خود را از بين ببرند و بدون مزد و مواجب سربازان شرك آمريكايي‌ها شدند كه متاسفانه در كشور نيز اين تفكرات متهجرانه نيز در برخي جاها ايجاد شده است و برخي به اين سمت كشيده مي شوند.

برخي مكتب امام(ره) را تحريف مي‌كنند

 

وي با اشاره به اينكه برخي امروز مكتب امام را تحريف مي‌كنند، عنوان داشت: برخي‌ها امروز مي‌گويند امام خميني(ره) به راي و عقيده مردم اعتقاد نداشت و اگر حرفي زده است در برابر خبرنگاران بوده است و واقعا اين چه فكري است كه كساني براي ايجاد نفرت در جامعه اسلامي تلاش مي‌كنند كه مي‌تواند عامل ايجاد ميوه تلخي در كشور همانند سوريه و ديگر كشورها باشد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام كشور با اشاره با قاطعيت رياست جمهوري عنوان داشت: امروز رئيس جمهور كشورمان در سازمان ملل سخن از اسلام و مبارزه عليه تروريست مي‌زند و اين براي ايران افتخار است كه ايشان پيشنهاد جهان عليه خشونت و عليه تروريست را مطرح مي‌كند و اين منطق به اجماع به تصويب مي‌رسد.

وي ادامه داد: دولت در اين چند مدت تلاش كرده تا در برابر فرمايشات مقام معظم رهبري در سال فرهنگ و اقتصاد و استواري نظام گام‌هاي بزرگي را بردارد.

ميراث امام بايد زنده بماند و ما بايد الگويي براي دشمنان شويم

حجت الاسلام انصاري با بيان اينكه بايد تلاش كنيم اميد را در كشور ايران زنده كنيم، تصريح داشت: ما بايد شب و روز براي آباداني اين كشور تلاش كنيم و اميد و فرهنگ غني را در كشور زنده كنيم و بايد بتوانيم به ميراث امام راحل(ره) پاسخ مثبت دهيم واين كشور را در زمينه‌هاي اقتصاد، عمران،كشاورزي و آباداني به گونه‌اي شكوفا كنيم كه بتوانيم براي دشمنان الگو شويم كه البته اين موضع در سند چشم انداز هم به آن اشاره شده است و دولت نيز با تمام قدرت به ميدان آمده است.

وي با اشاره به شخصيت امام راحل(ره) اظهار داشت: يگانه عالمي كه توانست تاريخ ۱۴۰۰ ساله اسلام را بعد از پيشوايان معصوم زنده كند و به ظهور و بروز برساند امام خميني (ره) بود البته عالمان زيادي در اين راه تلاش كرده اند چرا كه مبارزه با قدرت‌هاي طاغوتي از مشخصات پيامبران بود و عالمان دين در اين راه تلاش‌هاي زيادي انجام داده اند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: عالمان به‌عنوان وارثان پيامبران و امامان نمي‌توانند سر سازش با قدرت‌هاي طاغوتي داشته باشند و اگر كنار بيايد نمي‌تواند وارث خوبي باشد و امام خميني(ره) توانست تا مرزهاي عصمت به پيش رود و اين گواهي حقيقي تاريخي است كه ايشان ساليان متمادي در ميدان مبارزه با نفس و رسيدن به اوج خلوص در تمام شئون قيام به نقطه‌اي مي‌رسد كه به اندازه سر سوزني در وجودش هوا و هوس پيدا نمي‌شود و وطيفه‌اش را با قدرت دانش و بيشنش بالا انجام داد.

وي عرصه زندگي را مانند آزمون كنكور دانست و بيان داشت: ما بايد در عرصه زندگي امتحان دهيم و مي‌ توانيم در امتحان پاسخ غلط دهيم و يا اينكه پاسخ درستي به آنها بدهيم و اين به اختيار خودمان است و كسي هم نمي تواند افراد را مجبور كند كه چه پاسخي بدهند و در واقع در عرصه جهان اسلام هم به همين شكل است.

قرار نيست انسان‌ها به زور به بهشت بروند

معاون پارلماني رياست جمهوري با اشاره به اينكه خداوند در قرآن كريم بر اختياري بودن دين تاكيد داشته، افزود: خداوند در قرآن كريم به پيامبر اسلام(ص) اشاره كرده است كه قرار نيست انسان‌ها به زور پيغمبر به بهشت برسند و بايد هدايت‌ها را بر آنان عرضه و آنها را به راه درست هدايت كني و آنها بايد خود راه هدايت را انتخاب كنند. در دين اجباري نيست و اينكه مردم از روي اختيار دين را انتخاب كنند درست است.

وي ادامه داد: اگر امروز بيش از يك ميليارد و ۵۰۰ گوينده لاالله الا الله در جهان وجود دارد به اين دليل است كه پيامبر اسلام با دوستان و بلكه دشمنان خود نيز هنگام پيروزي شمشير را غلاف مي‌كرد و اولياي دين بر مدار انصاف، عدل و مروت مامور هدايت انسان‌ها بودند و دغدغه فرمانروايي، قدرت و پول را نداشتند.

امام خميني (ره) زنده تر از گذشته در تاريخ جهان اسلام رهبري كرد

حجت‌الاسلام انصاري با بيان اينكه امام خميني (ره) زنده‌تر از گذشته در تاريخ جهان اسلام رهبري كرد، يادآوري كرد: امام توانست در ميدان علم با استفاده از تمامي علوم پيامبر وار پا به ميدان بگذارد به طوري كه سال است آثار امام مورد بررسي و انتشار قرار مي گيرد ولي هنوز نشر كافي نرسيده و در مسير مبارزه نه تهديد، نه توطئه و نه شهادت فرزندش توانست در او ذره‌اي ترديد ايجاد كند.

وي اضافه كرد: امروز كارآمدي و تجربه امام خميني(ره) بر كشورهاي منطقه به اثبات رسيده است چرا كه انقلاب ايشان چندين سال است كه پايدار مانده و نشان داد كه اگر اركان قدرت بر دوش اراده تك‌تك مردم ملت باشد زوالي وجود نخواهد داشت و در واقع مهندسي امام در اين نظام به اثبات رسيد.

مثلث صهيونيستي عليه مذاكرات ايران شكل گرفته‌است

معاون پارلماني رياست جمهوري گفت: دولت با همه وجود در مذاكرات هسته پا به ميدان گذاشته است ولي متاسفانه مثلث شوم لابي صهيونيستي عليه مذاكرات هسته‌اي ايران در اروپا، آمريكا و ديگر كشورها شكل گرفته است.

وي ابراز داشت: دشمنان از اين ترس دارند كه مبادا اين مذاكرات به نتيجه برسد و ايران به خواسته‌هايش برسد و تحريم هاي ظالمانه از سر ايران برداشته شود.

وي با بيان اينكه هيچ توافق نامه‌اي بدون اجازه مقام معظم رهبري امضا نمي‌شود، تصريح كرد: مذاكرات هسته‌اي زير نظر مستقيم رهبر انقلاب به پيش مي‌رود و ايشان پشتيبان دولت و تيم مذاكره كننده هستند و اين تيم به پشتوانه رهبري در برابر ابر قدرت‌هاي زور گو ايستاده است.

حجت‌الاسلام انصاري ادامه داد: اين مذاكرات كاري دشوار است كه با تدبيرو صبر گشوده مي‌شود چرا كه مردم ايران مستحق تحقير و تحريم نيستند و حق دارند در كشور خود سربلند زندگي كنند و همچنين جوانان حق دارند با سرمايه گذاري هايي كه مي شود از شغل پايدار برخوردار باشند.

وي انتخاب رئيس جمهور كشور را يك انتخاب خوب دانست و عنوان داشت: انتخاب يك روحاني كه از شاگردان و هم رزمان امام خميني(ره) بوده مي‌تواند در جايگاه انقلاب اسلامي يك فرصت براي اين نظام باشد و مسئولان و مردم بايد با همراهي ايشان فرصت ها ي خوبي را براي كشور ايجاد كنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : adib
  • بازدید : 1350
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 44

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 356
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:1743
بازدید سال:14788
بازدید کل:2175299