عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد ساماندهی اتباع غیر قانونی شهرستان ترکمن تشکیل شد


جلسه ستاد ساماندهی اتباع غیر قانونی شهرستان ترکمن تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری ترکمن جلسه ستاد ساماندهی اتباع غیرقانونی این شهرستان با حضور دهرویه مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تشکیل شد.

در ابتدا مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: حضور اتباع خارجی در کشور اجتناب ناپذیر است. زیرا جنگ در کشورهای پیرامونی کشور ما را درگیر موضوع اتباع بیگانه کرده است. به همین خاطر در زمینه اتباع باید با برنامه، فکر و اندیشه حرکت کنیم.

دهرویه بیان کرد: شهرستان ترکمن در حال حاضر در زمینه اتباع شرایط ثابت و خوبی دارد.

سپس معاون فرماندار ترکمن گفت: پدیده مهاجرت یک موضوع نوظهور و تازه نیست بلکه یک پدیده قدیمی است که قدمت آن به اندازه عمر آدمی بوده و حتی در صدر اسلام نیز مهاجرت وجود داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: مهاجرت ها با انگیزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی ، آموزشی و اجباری صورت می گیرد. در همین راستا مهاجرت افغانی ها به کشور ما از جمله  مهاجرت های اجباری است که بر اثر جنگهای خونین صورت گرفته است.

شیرنگی در ادامه به پیامدهای مهاجرت اشاره و اظهار داشت: علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین اقتصادی به کشور مشکلات و مصائبی را برای اقشار مختلف مردم ایجاد می کند و تاثیر حضور اتباع غیر قانونی و بیگانه بر امور اقتصادی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی غیر قابل انکار می باشد.

معاون فرماندار ترکمن گفت: پذیرش این حجم جمعیت مهاجر بر اساس ارزشهای انسانی و دینی ما ایرانیان بوده و از آموزه های دینی ما نشات می گیرد.

وی در پایان با تاکید بر کنترل حضور این اتباع بیان کرد: از بین رفتن فرصت های شغلی افراد بومی و افزایش بیکاری، افزایش بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی و .. از جمله تهدیدات حضور اتباع غیر مجاز می باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3958
بازدید سال:17003
بازدید کل:2177514