عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

در راستای مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی برگزار شد؛

نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

در راستای مشارکت حداکثری و ایجاد شور و شوق انتخاباتی در شهرستان ترکمن؛ نشستی با حضور فرماندار و  فعالان سیاسی، اجتماعی  و فرهنگی شهرستان روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار با اشاره به این که انتخابات مهم ترین اتفاق ملی است که در ۲۸ خرداد صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: بار دیگر آزمون بزرگی در پیش است. دنیا منتظر است ببیند در این مرحله از انتخابات مردم ما علیرغم همه مشکلات و تحریم ها و همچنین توطئه های دشمنان چه پیامی را مخابره خواهند کرد.
وی افزود: انتخابات ‌نماد مهم و بارزی از شکوه مردم سالاری دینی و دموکراسی است که جمهوریت نظام اسلامی مبتنی بر حضور و مشارکت مردم را به نمایش خواهد گذاشت و این خود نشانگر اعتماد سیاسی، نشاط و شور اجتماعی و امید مردم به اثربخشی است زیرا انتخابات گزینش بهترین ها است. 
شیرنگی تصریح کرد: بالطبع همه این عناصر در آینه تمام قد یک جامعه خود را نشان دهد برای جهانیان  تماشایی خواهد بود،  به خصوص نظام سلطه جهانی وقتی ایران استوار و خم ناشدنی را می‌بیند بیش از پیش به عقبه فرهنگی اعتقادی و ایدئولوژیک کشور پی برده و دست از تهدید و توطئه و جنگ افروزی بر خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم اشاره کردند که حضور مردم سایه جنگ را از سر ما برداشت لذا پیام، واضح و روشن است اگر کشور و نظام را دوست داریم، اگر به دنبال عزت و شکوه و سربلندی کشور هستیم، اگر می‌خواهیم همچنان با اقتدار به مسیری که امام راحل برای ما ترسیم کرد ادامه دهیم باید مشارکت و حضور پرشور  در انتخابات پیش‌رو داشته باشیم.
وی با اشاره به این که دنیا مثل همیشه منتظر انتخابات ایران است که ببیند مردم چه پیامی را مخابره می کنند تاکید کرد: اولویت اول ما مشارکت مردم و اولویت بعدی انتخاب اصلح است اصلح یعنی کسی که تعهد و تخصص را توام داشته باشد کسی که کاردان، کاربلد و دلسوز باشد چه در شوراها و چه در ریاست جمهوری.
رئیس هیات اجرایی انتخابا شهرستان تصریح کرد: ما به عنوان مجریان و حتی ناظران در بحث انتخابات، صددرصد خدمتگزار مردم هستیم و کاملاً بی طرف و بر اساس قانون باید حرکت کنیم بستر و زمینه را برای حضور و مشارکت پرشور مردم آماده کنیم امنیت انتخابات را باید تأمین و تضمین کنیم و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان را نیز رعایت کنیم زیرا انتخابات امانتی است به دست ما که حق الناس است و این امانت را به درستی باید به سرانجام برسانیم.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی از مردم عزیز می‌خواهم که با توجه به اهمیت موضوع حتماً برای حضور در پای صندوق ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و حتماً از ماسک استفاده کنند که مهمترین و بهترین سپر دفاعی در برابر ویروس کروناست.
شیرنگی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات به جهت حساسیت موضوع تلاش خواهیم کرد جهت جلوگیری از تجمع انسانی تعداد شعب را افزایش دهیم و مشخصا از هم اکنون ۷۰ صندوق را پیش‌بینی کردیم ۳۹ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی که نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش خواهیم داشت تا ان شاء الله مردم عزیز با خیال راحت و آسوده در پای صندوق های رای حاضر شوند. شیرنگی ضمن اشاره به خدمات ارزنده دولت در شرایط خاص کشور تحریم ها مشکلات اقتصادی و همزمانی آنها با شیوع ویروس کرونا گفت: شوک ناشی از کرونا قوی ترین اقتصادهای دنیا را تحت تاثیر قرار داد اما دولت با همه فشارها بدون درآمدهای نفتی و سایر درآمدهای دیگر با اتکا به مالیات ها توانست جامعه را اداره کند که این خود موفقیت بسیار بزرگی است. 
وی گفت: بهترین و تنها راه حل معضلات و مشکلات انتخابات است به همین خاطر شما فعالان عرصه سیاسی-اجتماعی بار دیگر ضرورت و اهمیت موضوع حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را به هر طریق ممکن چهره به چهره و در فضای مجازی شبکه های اجتماعی یادآوری کنید تا شاهد شکل گیری یک فضای رقابتی و پرشور با حضور حداکثری باشیم.
در پایان حاضرین در جلسه به مسائل و مشکلات شهری اشاره و فرماندار به آن ها پاسخ گفت.
گفتنی است در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان در مجموع ۲۶۰ نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۲ نفر در شوراهای شهر و ۱۹۸ نفر در شوراهای روستایی ثبت نام کردند.

نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

 

نشست فرماندار ترکمن با فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی شهرستان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 220
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5048

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 439
بازدید ماه:6308
بازدید سال:19353
بازدید کل:2179864