عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام می دهیم

فرماندار ترکمن در نشست با معتمدین روستاها؛

تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام می دهیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام می دهیم

فرماندار شهرستان ترکمن در نشست با معتمدین روستاهای تابعه شهرستان گفت: تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات که از ارکان و لوازم اساسی آن است انجام می دهیم.
 به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار روز دوشنبه ۲۴ خرداد در این نشست که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و بخشداران مرکزی و سیجوال برگزار شد؛ با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: در آستانه‌ی یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای سال ۱۴۰۰ یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که کانون توجه تمامی رسانه‌های داخلی و خارجی است.
 وی افزود: انتخابات برای ما بسیار مهم است چرا که ما خواهان امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت کشور و آینده جوانان هستیم و مقام معظم رهبری نیز بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تاکید می‌کنند.
 نماینده عالی دولت در شهرستان مشارکت حداکثری  را نماد وحدت و انسجام و همگرایی اقشار مختلف مردم و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز بسیاری از کشورهای منطقه رقابت هایی را در پیش گرفتند و متاسفانه علی رغم کشور اسلامی بودن با دشمنان ما هم پیمان شدند و حضور مردم باعث می‌شود توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خنثی شود.
وی همچنین با اشاره به اصول قانون اساسی مبنی بر اداره امور کشور با مراجعه به آرای عمومی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حقی است که قانون به برکت نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که در اختیار تک‌تک واجدین شرایط گذاشته است. نظام ما یک نظام مردم‌سالار و انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف است.
 وی افزود: اگر خواهان تغییر و پیشرفت هستیم از این حقی که قانون در اختیار تک‌تک افراد جامعه قرار داده بایستی استفاده کنند.

شیرنگی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری باعث کاهش ضریب خطا می شود افزود: اگر امروز دشمن تبلیغ می کند که رای ندهید اهداف خود را دنبال می کند و به دنبال این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد، ضعیف و فاقد مقبولیت مردمی نشان دهد غافل از آنکه رمز اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی و رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گفت: الزامات مشارکت حداکثری برای عوامل برگزاری انتخابات، تامین امنیت و سلامت آن است و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات وظیفه دارند اعتمادسازی کنند تا مردم با خیال راحت در پای صندوق های رای حاضر شوند و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با قانون مداری و رعایت مر قانون.
وی افزود: از ۳۰ فرایند انتخابات تاکنون ۲۸ مرحله با موفقیت انجام شده است و ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای شهرستان برای اخذ آرای شهروندان پیش بینی شده است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری را در روز ۲۸ خرداد داریم.

 تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام می دهیم

 

 تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام می دهیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 219
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5171

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 455
بازدید دیروز: 328
بازدید ماه:4506
بازدید سال:17551
بازدید کل:2178062