عضویت    ورود
ورود به سایت
» » نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد

با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان

نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد

نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد

نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مدیر کل روابط عمومی استانداری با تاکید بر جایگاه نقش و اهمیت روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند. اگر به روابط عمومی اهمیت داده نشود قطعاً سازمان ها در برقراری ارتباط سازنده و تعامل با مخاطبانشان با مشکلات جدی مواجه خواهند بود.

علی یازرلو تدوین طرح جامع و تفصیلی در حوزه اطلاع رسانی را از ابزار مهم کار دانست و اظهار داشت: در شروع سال جدید باید نقشه توسعه استان را در حوزه های مختلف ترسیم کنیم و برای سال آینده از الان برنامه ریزی های لازم را انجام داده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها امروزه یک بخش تشریفاتی نیستند، بلکه قسمتی ضروری از فعالیت‌های اجرایی هر دستگاه هستند لذا جایگاه روابط عمومی در جامعه‌ی ما باید به یک جایگاه ارزشمند تبدیل شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: بی شک روابط عمومي‌ها نزدیک‌ترین و همراه ترین حوزه ها به اهداف و چشم اندازهای استراتژیک و برنامه های عملیاتی هر سازمان هستند و در ترسیم خط و مشی موفقیت های آن سازمان نقشی چشمگیر ايفا مي‌كنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها نیازمند تحول کیفی در حوزه اطلاع رسانی هستند، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی روابط عمومی ها نیازمند ارتقاء کیفی وضعیت خود بوده و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های اداره ها و نهادها بیش از گذشته احساس می شود.

وی لزوم برگزاري مستمر و منظم جلسات شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين شورا مي‌تواند در حصول تصميمات موثر و سازنده و همچنين برنامه ريزي‌هاي اساسي و كاربردي براي ارتقاي سطح كارآمدي روابط عمومي ها موثر واقع شود.

یازرلو بیان داشت: نهاد روابط عمومی مهمترین نهاد در دستگاه هاست. به مسوولیت روابط عمومی یک سازمان باید به‌عنوان یک تخصص وحرفه‌ای که می‌تواند افکار عمومی را شکل دهد، نگاه شود چرا که اطلاع رسانی نیاز به تخصص و تجربه دارد و کوچکترین کاستی در این رابطه می تواند نتایج نامناسبی به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی از ظرفیت دهیاری ها جهت انعکاس اخبار روستاهای حوزه متبوع خود استفاده شود.

شیرنگی معاون فرماندار شهرستان ترکمن نیز در این جلسه نقش روابط عمومی ها را در ایجاد ارتباط فرهنگی بسیار موثر دانست و افزود: روابط عمومی ها نقش نظارتی غیرحاکمیتی هم برعهده دارند که کار بسیار سخت و دشواری است و شما پرچمدار این عرصه هستید.

صادق شیرنگی گفت: روابط عمومی از جمله اجزای یک مجموعه اداری است که متفاوت با دیگر حوزه ها می باشد. کار روابط عمومی محدود به زمان و مکان نمی باشد و بصورت شبانه روزی است.

معاون فرماندار ترکمن بیان داشت: یک روابط عمومی قوی نقش بسیار مهمی در معرفی سازمان نهاد یا اداره خود دارد.

وی گفت: اطلاع رسانی بموقع، جلوگیری از بحران، اعتمادسازی و ... از جمله اهداف مهم روابط عمومی ها می باشد.

در ادامه نیز دیگر مسئولین روابط عمومی فرمانداریهای غرب استان به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد

 

نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های غرب استان گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 395
بازدید ماه:6606
بازدید سال:19651
بازدید کل:2180162