عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

به مناسبت هفته دولت؛

حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، شیرنگی معاون فرماندار با حضور در محل مسجد قبا شهر بندر ترکمن در نماز جمعه این هفته شرکت کرد.

معاون فرماندار در این مراسم سیاسی عبادی به ایراد سخن پرداخته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و تبریک این هفته به مسئولان و کارکنان دولت گفت: فرصت مغتنمی است که هم یاد کنیم از شهدای دولت و هم خدمات دولتمردان را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

شیرنگی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و حق دارند که در جریان امور قرار گیرند و دولتمردان و مسئولان موظف به ارائه گزارش کار  به مردم هستند؛ اظهار داشت: عملکرد ما باید بگونه ای باشد که مردم اثران آن را در زندگی خودشان لمس کرده و احساس خوشبختی و شادی و نشاط بکنند در غیر این صورت ما وظیفه خودمان را بدرستی انجام نداده ایم.

وی در ادامه با اشاره به 5 گفتمان ارزشها، سازندگی، توسعه سیاسی،عدالت و تدبیر و امید گفت: گفتمان اخیر از جمله گفتمان های حال حاضر جامعه است که از شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم می باشد و در سال 92 دکتر روحانی با انتخاب این شعار امید و نشاط را در جامعه به بهترین شکل ممکن بازتولید کرد و با درایت مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی حماسه سیاسی بزرگی در تاریخ این نظام خلق شد.

معاون فرماندار سپس با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 19 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان اظهار داشت: اعتبار این پروژه ها با 95 نفر اشتغال 14 میلیارد تومان بوده که امیدوار هستیم انشاا.. در سال جاری با بهبود وضعیت اقتصادی شاهد رشد اعتباری شهرستان باشیم.

شیرنگی سپس به تشریح اقدامات دولت در عرصه داخلی و خارجی پرداخت و گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع به کار خود تلاش کرد که در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و بویژه اقتصادی وضعیت جامعه را به وضعیت مطلوب برساند.

وی کاهش تورم 43 درصدی به 13/8 درصد، افزایش نرخ رشد و سرمایه گذاری و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جامعه را از مهمترین خدمات دولت در عرصه داخلی خواند و پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای را که با حمایت مقام معظم رهبری، تدبیر و درایت ریاست جمهور و تیم با تجربه هسته ای و پایداری مردم بدست آمد را از جمله موفقیتهای دولت در عرصه خارجی برشمرد.

معاون فرماندار افزود: این موفقیت باعث شد همان قدرتهای بزرگ که عامل اصلی تحریمها علیه ملت ما بودند زودتر از سایر کشورها هیئت های اقتصادی و تجاری شان را جهت عقد تفاهم نامه و قراردادهای تجاری به ایران سرازیر کنند واین یعنی موفقیت.

حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

 

حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

 

حضور معاون فرماندار ترکمن در نماز جمعه شهرستان

 

وی با اشاره به تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای گفت: امروز قدرتهای بزگ کاملا پی بردند که بدون حضور ایران قدرتمند نمی توانند اقدامی در منطقه انجام دهند و این یک افتخار بزرگ برای ملت بزرگ ایران است.

شیرنگی ایجاد ثبات اقتصادی، حاکم شدن اخلاق در جامعه، شناسایی نقاط قوت و ضعف برای رسیدن به انسجام درونی و عزت بیرونی، وارد شدن ایران به عرصه قدرت جهانی، برداشته شدن تحریمهای ظالمانه، عملگرایی و پرهیز از شعار زدگی و پذیرش اصل تنوع و تلاش از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید برشمرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد با همدلی و همزبانی، اتحاد و انسجام، همراه و همگام با مسئولین در راه رشد و توسعه شهرستان گام برداریم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1245
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 797

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 361
بازدید ماه:3751
بازدید سال:16796
بازدید کل:2177307